مقاله بررسي ميزان سازگاري سيستم پشتيبان بازاريابي و روش هاي حل مسئله در سيستم هاي مورد استفاده قطعه سازان خودرو | WORD
ش استدلالی بود. همچنین میزان متوسط سازگاری میان مشخصههای سیستم پشتیبان و روشهای حل مسئله، 38% برآورد شد. به این ترتیب سیستمهایی که قطعه سازان در حیطه بازاریابی مورد استفاده قرار میدهند به میزان بالایی با شرایط حل مسئله در این شرکتها ناسازگاری دارند، که این عدم سازگاری مطمئنا در دراز مدت منجر به کاهش اثرات این سیستمها خواهد شد. لذا توجه به تناسب سیستم پشتیبان با شرایط حل مسئله امری ضروری به نظر میرسد که باید در طراحی سیستمهای تحت بررسی لحاظ شود.
مقاله بررسي تاثير ارزش، اثربخشي و ريسک درک شده از سوي مصرف کننده بر قصد خريد محصولات سبز (موردمطالعه: دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات تهران) | WORD
علوم تحقیقات تهران میباشد و از روش نمونه گیری به روش تصادفی استفاده گردیده و تعداد 400 نمونه قابل قبول جمعآوری گردید. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از نرمافزارSPSS و LISREL انجام شده و نتایج پژوهش نشان میدهد که تاثیر متغیرهای رفتار آگاهانه، ارزش درک شده و همچنین اثربخشی درک شده از سوی مصرف کننده بر روی قصد خرید سبز مورد تایید قرار گرفت و نیز ریسک درک شده و نگرانی زیست محیطی متغیرهایی هستند که تاثیرشان بر قصد خرید سبز در نمونه مورد تبیین به تایید نرسید.
مقاله بررسي اثر بخشي تبليغات شرکت ملي گاز ايران در راستاي بهينه سازي مصرف | WORD
بخشی کلی این برنامه ها نیز مورد بررسی قرار گیرد. بدین منظور نمونه مورد نظر از بین مصرف کنندگان گاز خانگی در شهر تهران انتخاب و داده های مورد نظر تحقیق از طریق توزیع پرسشنامه میان آنان گردآوری شد. روایی و پایایی پرسشنامه نیز مورد تایید قرار گرفت. آنچه از این تحقیق بر می آید این است که اگرچه برخی از برنام ههای تبلیغ تلویزیونی شرکت ملی گاز توانسته نتایج موفقیت آمیزی در بر داشته باشد، اما کلیت این برنامه ها نتوانسته موجبات تغییر در الگوی مصرف را به نحو مطلوبی فراهم آورد.
مقاله رابطه بين لوازم جانبي خودرو با ارزيابي مصرف کننده از کالا | WORD
نین تاثیر آمیختهی بازاریابی و عوامل رقابتی بر رابطهی لوازم جانبی با ارزیابی مصرف کننده بررسی نشد. با توجه به نتایج به مدیران توصیه میشود که سعی کنند تا جای ممکن لوازم جانبی همتراز را به صورت رایگان ارائه کنند و در ارائه لوازم جانبی ناهمتراز، آندسته از لوازم جانبی ناهمتراز را انتخاب کنند که از نظر مصرفکننده مطلوب هستند. علاوه بر این هنگام ارائهی لوازم جانبی از هدف قرار دادن مصرفکنندگانی که دانش بالایی از کالای پایه دارند، پرهیز نمایند
مقاله بررسي تاثير تکنولوژي سيستم شناسايي از طريق امواج راديويي بر کارآيي زنجيره تامين با تاکيد برصنايع غذايي | WORD
ه نیروی انسانی از طریق کاهش نیروی انسانی به منظور ردیابی محصول و مدیریت انبار، افزایش سهام از طریق بهره وری بیشتر، سرویس دهی مناسب به مشتری و ...) بهبود می دهد و همچنین تاثیرات مختلف RFID را بر روی کارآیی مراحل زنجیره تامین اندازه می گیریم و نشان می دهیم که اگر شرکتهای صنایع غذایی بخواهند به حداکثر کارآیی درزنجیره تامین خود دست یابند می بایست تکنولوژی RFID را بر اساس اولویتهای بدست آمده از نتایج تحقیق در بخشهای زیربکار برند: 1- فروش، 2- انبار، 3- تولید، 4- تامین مواد، 5- توزیع
مقاله بررسي تاثير احترام و تفاهم بر کيفيت ارتباط ادراک شده از سوي مراجعان موسسات خدمات درماني کوچک (مطالعه موردي: دندانپزشکي هاي شهراراک) | WORD
ثیر معناداری بین تفاهم و کیفیت ارتباط ادراک شده برقرار است. به دلیل محدودیتهای مالی و زمانی تجزیه و تحلیلها بر یک شهر متمرکز بوده و نمونه برآوردی فقط بر مراجعان شهر اراک متمرکز بوده است. نتایج این تحقیق برای موسسات خدماتی (علی الخصوص موسسات خدمات درمانی کوچک) که به دنبال یافتن استراتژیهای موثر برای ایجاد کیفیت ارتباط با مشتری هستند کاربرد دارد. که برای ایجاد کیفیت ارتباط با مشتری میتوان از استراتژیهای مرتبطی مانند احترام و تفاهم با مشتری استفاده کرد.
مقاله ارزيابي تاثير درگيري محصول بر ميزان وفاداري به برند تلفن هاي همراه (مطالعه موردي: دانشجويان ) | WORD
ری از دیگر مزایای وفاداری امیدوار بود. هدف از این مطالعه، ارزیابی تاثیر درگیری محصول بر میزان وفاداری به برند است که بنابر نظر بسیاری از محققین رفتار مصرف کننده به عنوان یکی از عوامل مهم و قابل توجه در این زمینه مطرح می باشد . در این بررسی برای دستیابی به نتایج دقیق تر از پروفایل درگیری ذهنی مصرف کننده کاپفرر و لارنت (CIP) که پنج بعد مختلف را در بر می گیرد استفادهشده است . این ابعاد عبارتند از : علاقه مندی به محصول، ارزش مبتنی بر لذت، ارزش علامت، احتمال ریسک و اهمیت ریسک.
مقاله اندازه گيري رضايت مشتريان با استفاده از منطق فازي ( مطالعه موردي: دستگاههاي خودپرداز بانک صادرات ايران در شهر تهران ) | WORD
ه است که مقدار آن 84 % بوده است. برای تعیین سطح رضایتمندی مشتریان از هر یک از شاخصهای تعیین شده با استفاده از داده های فازی سه پایگاه قانون به تفکیک انتظارات و ادراکات تشکیل شد که نتایج آن به صورت زیر می باشد : اگر انتظارات مشتریان از شاخصهای مربوط به بانک خیلی زیاد و شاخصهای مربوط به مشتری خیلی زیاد باشد آنگاه انتظارات مشتری از رضایت خیلی زیاداست .اگر ادراک مشتریان از شاخصهای مربوط به بانک متوسط و شاخصهای مربوط به مشتری متوسط باشد آنگاه ادراک مشتری از رضایت متوسط است .
مقاله بررسي ادراکات قيمت و کيفيت در تصميمات رفتاري مشتريان بانک هاي دولتي و خصوصي در ايران | WORD
ات کیفیتی و ارزش مورد انتظار مشتری، بین ادراکات کیفیت و رضایتمندی مشتری، بین ارزش مورد انتظار مشتری و رضایتمندی مشتری، بین رضایتمندی مشتری و تصمیمات رفتاری مشتری و از همه مهمتر بین ادراکات قیمتی و تصمیمات مشتری در بانک ها رابطه ای مستقیم وجود دارد و هنوز ادراکات کیفیت نسبت به ادراکات قیمت، نقشی کمرن گتر در تصمیمات رفتاری خواهد داشت. سایر نتایج عدم رابطه ای مستقیم بین ادراکات قیمتی و ارزش مورد انتظار مشتری و ادراکات کیفیتی و ارزش مورد انتظار مشتری را نشان داده است.
مقاله شناسايي عوامل تاثيرگذار برپذيرش خدمات دولت الکترونيک از ديدگاه شهروندان (مورد پژوهي: دفاتر پيشخوان دولت در شهر تهران) | WORD
ستفاده از آن تاثیر مثبت دارد. همچنین خود کارآمدی رایانه ای رابطه معنی داری با کنترل رفتاری درک شده نشان می دهد. پیشنهاد اصلی منتج از این پژوهش به سیاستگزاران دولت الکترونیک (با توجه به معناداری خود کارآمدی رایانه ای شهروندان تهرانی) فراهم نمودن امکان استفاده از سامانه فراگیر دولت الکترونیک (One stop portal) با دسترسی مستقیم شهروندان به این خدمات از طریق گسترش اینترنت پرسرعت است. برای بهبود شیوه خدمت رسانی در دفاتر خدمات پیشخوان دولت نیز پیشنهادهایی ارائه شده است.