مقاله ارايه مدل رياضي طرح ريزي خدمات پس از فروش | WORD
مات پس از فروش می باشد . در صورتیکه این خدمات با توجه به خواسته ها و نیازهای مشتریان ارائه گردد. دراین مقاله سعی شده است مدلی برای طراحی خدمات پس از فروش ارائه گردد که خواسته ها و نیازهای مشتریان را نیز در نظر گیرد.بدین منظور ابتدا با استفاده از روش QFD خواسته ها و ویژگی های فنی مورد نظر شنا سایی شده و سپس با بکاربردن روش ANP، خواسته ها و همچنین ویژگی های فنی وزن دهی شده و میزان وابستگی بین خواسته ها و ویژگی های فنی مشخص می گردد .
مقاله عوامل موثر بر تفکر استراتژيک | WORD
در تحقق یافتن تفکر استراتژیک نقش دارند تعیین شوند تا بتوان این پدیده را تحت کنترل درآورد و از آن در راستای تح قق اهداف سازمانی استفاده نمود . نتایج این تحقیق 16 متغیر کلیدی موثر بر تفکر استراتژیک را در چهار بعد اصلی پیشنهاد می نماید که عبارتند از دید سیستمی، عوامل فردی، عوامل سازمانی و شهودی . هریک از این ابعاد در تحقق یافتن تفکر استراتژیک موثر می باشد لذا میتوان براین اساس به بهبود و ارتقا تفکر استراتژیک در سازمان پرداخت.
مقاله ارزيابي رابطه بين ويژگي هاي برنامه وفاداري، رضايت از فروشگاه و وفاداري به فروشگاه (مطالعه موردي : فروشگاه رفاه اراک) | WORD
یحی با مشتری را شامل میشوند و معمولا ویژگیهای نرم احساسی محور هستند. با توجه به نتایج مشخص شد برنامههای وفاداری رابطه معناداری بر وفاداری به فروشگاه دارند و نقش میانجی رضایت از فروشگاه نیز تایید شد. ویژگیهای نرم نسبت به ویژگیهای سخت پیشگوهای محکمتری از رضایت از فروشگاه در ابعاد کالا، شکلبندی تجاری فروشگاه و خدمات مشتری هستند. بنابراین ویژگیهای نرم در مقایسه با ویژگیهای سخت، اثر بیشتری دارند.
مقاله راهبرد مشارکت برند با توجه به نگرش مشتري؛ محصولات لپ تاپ، گوشي همراه و خودرو | WORD
تریان برای برندهای همکار و برای به نمایش گذاشتن قدرت کارکردی و کیفیتی تولیدات برای برندهای اصلی، استفاده از محصولات با برند مشترک میباشد. در حال حاضر مشارکت در محصول گوشی همراه از بعد تناسب، تکمیل کنندگی و عقلایی بودن بسیار مناسب است. همچنین شهرت بیشتر مهمترین دلیل برای انتخاب برند به عنوان برند اصلی است. از سوی دیگر، در برندگذاری توجه به مشخص بودن شرکتهای مشارکت کننده در نام محصول مشترک، به شدت تاکید میگردد.
مقاله بررسي تاثير برند گرايي بر عملکرد برند و عملکرد مالي شرکت در شرکت هاي فعال در شهرک هاي صنعتي اهواز | WORD
ه سهم بازار برند شرکتهای مورد مطالعه در سطح استان بپردازد. همچنین عدم ارائه اطلاعات مالی توسط مدیران شرکتها باعث شد برای سنجش عملکرد مالی شرکت، فقط به جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه پرداخته شود.
نتایج این تحقیق میتواند مورد استفاده مدیران شرکتهای تولیدی قرار بگیرد. بر پایهی نتایج به دست آمده، استقرار استراتژی شرکت بر پایهی استراتژی برند (برند گرایی)، منجر به بهبود عملکرد برند و عملکرد مالی خواهد شد.
مقاله ارائه الگوي موثر بازاريابي در شرکت هاي بيمه در ايران | WORD
مل پنج شرکت بیمه دولتی می باشد، بع د از اطمینان از اعتبار و اعتمادپذیری اطلاعات و آمارهای جمع آوری شده از طریق توابع نمونه ای اسپرم ن و چی دوکارل پیرسون فرضیه های برابر 5 درصد آزمون گردید و همچنین از طریق ملاک آنتروپی به عوامل و متغیرهای α فوق در سطح فرضیه ها وزن داده شده است: در ابتدا مدل خا م تحقیق ارائه شده و در آخر الگوی ی که تحت تاثیر عوامل موثر در سه گروه مشتریان- کارمندان و مدیران و نحوه بازاریابی آنها ارائه شده است
مقاله بررسي دانش مصرف کننده نسبت به قيمت محصولات از نظر عوامل موثر برآن | WORD
و با استفاده از ابزار پرسشنامه داده ها جمع آوری و با استفاده از روش مدل یابی معادلات ساختاری فرضیه ها مورد آزمون قرار گرفت و نتایجی به شرح زیر بدست آمد . هر چند جستجوی قیمت و تناوب خرید بر هر دو دانش عینی و ذهنی قیمت تاثیر مثبتی می گذارد، زمان در دسترس مصرف کننده جهت خرید تاثیر معناداری بر این دو بعد دانش به واسطه تاثیر بر جستجوی قیمت نداشته است ، بعلاوه پراکندگی قیمت درک شده تاثیر منفی بر دانش عینی قیمت مصرف کننده می گذارد.
مقاله نقش و تأثير پيشايند هاي روانشناختي و نام تجاري بر مصرف کالاهاي لوکس در قشر جوانان (مطالعه موردي: ساعت لوکس) | WORD
ه است. دراین تحقیق متغیرهای "کسب احترام، کسب شهرت، کسب توجه دیگران، نشان دادن خود به دیگران، نماد موفقیت، نماد اعتبار اجتماعی، نشان دادن رفاه، نشان دادن دستیابی به اهداف، علاقه مندی به کسب مقام و بالا بردن تصویر خود "برای بررسی پیشایندهای روانشناختی ومتغیرهای " نماد گری نام تجاری، تناسب تصویر نام تجاری و خودانگاره، آشنائی نام تجاری، احساسات برانگیخته شده نام تجاری " برای بررسی پیشایندهای نام تجاری در نظر گرفته شده است.
مقاله طراحي مدل ارزيابي اثربخشي رسانه هاي تبليغاتي بر رفتار مصرف کننده | WORD
روانی و شخصی و اهداف بازاریابی سازمان- انجام شود. در این مقاله یک مدل دینامیک برای ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر رفتار مصر ف کننده ارائه می شود. در این مدل برنامه ریزی تبلیغات بر اساس شناسایی عوامل درونی و بیرونی سازمان و تاثیرات متقابل آنها بر یکدیگر با نظر خواهی از خبرگان و با استفاده از مفاهیم منطق فازی اجرا می گردد. به منظور تخصیص بهی نه بودجه به رسانه های تبلیغاتی از یک مدل تصمی م گیری چند شاخصه استفاده می شود.
مقاله بررسي نقش الگوهاي ارتباطي والدين بر درک کودکان از تاثيرگذاريشان در خريد | WORD
دین پذیرفته اند ناشی می شود . تحقیق حاضر از خلال همکاری زوج هایی مرکب از کودک و والد (پدر یا مادر ) در سطح مدارس شهر تهران انجام شده است . جالب ترین نتیجه تحقیق رابطه بین 4 گونه از خانواده هاست که تحت عنوان تئوری الگوهای ارتباطی خانوار و ادراک کودکان از تاثیرشان به خرید تعریف و شناسایی شده است . نتایج نشان می دهد که در سطح شهر تهران (جامعه آماری تحقیق ) والدین به نسبت مساوی در یکی از این چهار الگوی ارتباطی خانواده قرار م یگیرند.